Rabu, 6 Mei 2009

Kajian Tindakan

Khamis, 2009 April 30
KULIAH 1 (20-04-2009)
Kajian ialah langkah-langkah yang digunakan untuk mengumpul dan menganalisa data untuk mendapatkan dan meningkatkan kefahaman dalam sesuatu topik.

Tindakan ialah langkah-langkah yang perlu diambil untuk mengumpul data, memantau apa yang dirancang terlaksana dan menilai samada apa yang dirancang dan dilaksanakan mencapai.

Selasa, 2009 April 28
KULIAH 2 (27-04-2009)
AKTIVITI 1
Bermulanya tarikh pada 11 April 2009. Saya dan pelajar DPLI telah bertolak dari UKM ke Pulau Pangkor. Sepanjang penglibatan diri saya didalam program Bina Insan Guru(BIG 2) terdapat kelemahan yang saya dapat kesan antarannya ketepatan masa,cara berkomunikasi antara pelajar dan kurang member perhatian sepenuhnya. Penglibatan diri saya didalam kerja berkumpulan, saya kurang betanya dengan kawan-kawan serta pensyarah jika dibandingkan dengan ahli kumpulan yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan